2018. január 5., péntek

Sex Hotel 6. (ChanBum/ChanBaek)

Sex Hotel
(ChanBum/ChanBaek)
6.Rész
Mesélek


Hossz: 6/10
Banda: EXO & SHINee
Szereplők: Kim Key Kibum, Park ChanYeol, Byun BaekHyun, OC
Párosítás: ChanBum & ChanBaek
Műfaj: slash
Besorolás: +14
Figyelmeztetés: szexuális utalás

- Apa esküszöm, hogy nem gyűjtöttem pénzt a kuncsaftoktól! Soha nem tennék ilyet, tisztában vagyok a szabályokkal! - állt fel a szeplős fiú.
- Még is ott volt a szobádban a doboz - kiabált rá az apja. - A szobádban pedig senki nem mehetett be. Csalódtam benned fiam - emelkedett fel -, büntetést kapsz.
- Apa!
- A, fogd már be - nyögött fel az irodában tartózkodó Baek. - Szabályt szegtél, büntetést kapsz érte, fogadd el - forgatta meg a szemét.
Kibumnak majdnem kicsúszott valami a száján, ám mivel ő nem az az árulkodós fajta volt, így csak haragosan összeszorította a fogait és lehajtotta a fejét.

Ebből az egész hotelből elege volt.. csak.. egy normális életet akart magának.
Az büdös kurva Byun BaekHyun! Biztos volt benne, hogy valahogy ő rejtette el a szobájában.. Nem akarta elhinni

Az ablakon koppant valami, így mérgelődve elhúzta a rózsaszín függönyt felhúzta a rolót.
- ChanYeol? - nyitotta ki az ablakot.
- Szia gyönyörű - vigyorgott a férfi. Elpirult.
- Hogy kerülsz ide? És honnan tudta, hogy ez az én ablakom.

- Hozzád jöttem, és kiszámoltam - támaszkodott a párkányra, majd behúzta magát a szobába.
- YAH! Nem jöhetsz csak így be!
- Mert? - A férfi most nagyon játékos kedvében volt, látszott rajta.
- Mert büntetésben vagyok, és éppen szünetem van, fáradt vagyok, aludni szeretnék.
- Hogy-hogy büntetés? Mit csináltál?
- Én? Semmit, BaekHyun nyomorult terve bajba kevert - tette karba a kezeit.
- Az a fiú ravasz - értett egyet.
- És idegesítő - morogta.
- Ha te mondod - sétált ChanYeol a fiúhoz, minden ok nélkül magához ölelte.
- Chan?
- Otthon minden elfajult - kezdett bele, amint Kibum meglepődött, de vissza ölelte. A férfi most mesélni fog? Nagyon remélte. - Azt akarom, hogy kicsit jobban megismerj, baj?
- Nem - rázta meg a fejét. -, kíváncsi vagyok
Yeol elmosolyodott, és beszélni kezdett, alig várta, hogy kitárja valakinek a szívét, és úgy érezte ezt a szőke fiúnak akarja kiönteni.
Elmesélte, hogy lánya meghalt, s hogy felesége kiborult a totális őrületbe kergetve őt is.. Túl sokat veszekedtek, gyász helyett pedig harag lengett a házban.

De most igazán furcsán viselkedett a felesége, magában beszélt, mindig tört vagy zúzott. Tegnap este pedig leakarta szúrni, most éppen őrizetbe tették.
- Részvétem - suttogta a fiú.
- Legalább tudok gyászolni rendesen - sóhajtott.
- Én - kezdett bele Kibum, mikor tudta, nem szabadna -, tizenhat évesen kerültem ide, akarom mondani saját magamtól jöttem. Apám vezeti ezt az egészet.. az elején nem ment valami jól, így beszálltam, nem mint ha megbántam volna, s már prímául megy minden, elakarok innen menni, hogy normális életet éljek.. Szerelmes akarok lenni - mondta keserűen.
- Mondj fel.
- Nem tehetem, meg apám nem engedne.
- Szökj meg...
- Az pedig főleg nem menne, ha nem jönnék be többet feltűnne , otthon keresne, lehet, hogy ő gazdag, de én nem, nem tudnék elköltözni. Semmi esélyem sincs.
- Hozzám jöhetnél.
- Nagyon vicces - puffogta. - Már nem szereted a feleséged? - váltott témát.
- Sosem szerettem, kényszerből mentem hozzá, részegen ejtettem teherbe, a szüleim pedig rám parancsoltak hogy vegyem el, mikor megszületett a lányom nem volt bajom a házassággal, de nem szerettem. Soha.
- Értem - harapdálta az ajkát, szíve hevesen zakatolt mellkasa mögött. - Köszönöm, hogy elmondtad nekem mi nyomja a lelked.. Zár a számon.
- Én köszönöm, hogy meghallgattál - felemelte fiú fejét, elmosolyodott, nem viselt sminket.
Kibum tényleg szép fiú, ellenállhatatlan, annyira megakarta érinteni a puha bőrét, szeretni egész éjszaka, bemocskolni, mint minden másik kuncsaftja teszi.


A szőkeség mélyvörösre pirult, ChanYeol éhes szemekkel bámulta, elgyengült az erős, határozott kezektől, hagyta, hogy a férfi megcsókolja. Először csak mozgatták az ajkaikat, végül a magasabb volt aki megnyalta a fiú száját, engedélyt kérve az elmélyítésre. Megadta. Úgy érezte magát, mint ha tüzelne, teste remegett, felforrósodott.
Yeol keze derekát simogatta, lágyan ért hozzá, de még sem úgy, mint egy nőhöz illett.
A szőke belenyögött a csókba, gerincén jóleső érzések suhantak át, reszkető kezét tette a mogyoróbarna hajú mellkasára, eltolta.

- Nem szabad.. - ismételte meg azt, amit akkor mondott, mikor kapta az ajándékát, suttogott, hangjából hallatszott a csalódottság.
- Pedig akarod - durzsolta a fülébe, amitől végig futott rajta a borzongás.
- Nem számít mit akarok - rázta a fejét.
- Néha pedig jobb ha hagyod, hogy a vágyaid felül kerekedjenek rajtad - ismét közeledett a törékenyebbikhez, aki nagy levegőt vett, érzékelte, hogy gatyája igazán szűkös és Channak is épülőben volt a sátra. Yeol lépett egyet előre, Kibum pedig hátra, egészen addig csinálták ezt míg a szöszi nem ütközött a falnak, körülnézett, kétségbeesetten keresve egy kiutat. A magas túl közel hajolt hozzá, testük összenyomódott, nagyok kellett nyelnie hogy felfogja a történéseket.
- Add meg magad nekem - lehelte erotikusan.
Egyensúlyát elveszítette, megkapaszkodott a férfi vállában, felnézett rá, s szavai még mindig elutasításra formálódtak, fejben tényleg az előtte állóé akart lenni, érezni őt, mindenhogy, minél többet szeretett volna róla tudni, de ehhez neki is meg kell nyílnia..
Bólintott.


Folyt.Köv



Itt egy Bummie, szeplőkkel, bár csak én szerkesztettem rá, szerintem nagyon aranyos *-* 💙

4 megjegyzés:

  1. Ooooooooh!!!!De cukiiiii!!
    Nagyon tetszet ez a rész is.
    Imádlak!😘
    Aszt a kurvát meg jól megkínzom, levágom az újait, megsütöm őket és megetetem vele miközben valami undorító filmet nézetek vele amitől mások okádnának.
    (És eszt mind őszinte mosojjal
    a képemen írtam)😈

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én félek tőled Karasu xDD Őszintén.
      Úgy tűnik én csak szex terén vagyok szadista, mert ahogy végig olvastam a kínzásról szóló terved, enyhén elsápadtam..

      De nekem is tetszett a rész Dia (lányom).
      Ohhh, cuki Kibum megadja magát ChanYeolnak BANZAI!!!
      Furcsa hogy Chan most ilyen gyengéd és kedves, de ez a Yeol is tetszik *-*
      Várom a folytatást.
      xoxo Ritsu (omma) 💛

      Törlés
    2. Omgomgomg. Menő, én bezárnám egy dobozba, de legávnám a lábat elötte, ott hagynám addig, míg meg nem enné a saját levágott lábát😂😂😂

      Omma te meg ne hazudj, szereted, ha az ember csak úgy szenved, valld be 😂

      Ya, gyengéd Yeol nem az én terem.. XD No mindegy, sietek a kövivel😘

      XoxoDiaLányod💙

      Törlés
    3. Hát igen.Van fantáziám.

      Törlés