2017. augusztus 26., szombat

Dance Teacher 8.Fejezet

Dance Teacher 
8.Fejezet
Randi




Hossz: 8/9
Banda: EXO & SHINee
Szereplők: Byun BaekHyun, Kim JongIn, Lee Taemin
Párosítás: KaiBaek
Műfaj: slash, fluff, dráma, smut
Besorolás: +16
Figyelmeztetés: trágár szavak, szereplők kora nem egyezik a valósággal, smut
Hozzáfűzés: Hi Everybody^^ Meghoztam a nyolcadik fejezetetm ahh, tudom, szörnyen ritkán hozom a részeket, de még mindig nincs meg a füzet, így kicsit elment a kedvem az írástól, de hamarosan elfogok menni és beszerezni egy olyan füzetet, mert én tényleg allergiás vagyok a füzetekre XD Remélem tetszeni fog, jó olvasást, My White Ravens^^

JongIn POV

Azt hiszem.. csak meglepődtem azon, hogy BaekHyun ráhajolt az ajkaimra... Fogalmam sincs miért, de egyáltalán nem zavart, de tény, meglepett vele, viszont ő csak elrohant, én pedig nem tudtam hova tenni a reakcióját, így úgy gondoltam, hogy inkább ne hozzuk fel a témát, amit ő sem hozott fel, de az oldalamat szúrta a téma. Reggel nem hoztam fel a témát, nem akartam zavarba hozni.

Elmentünk sétálni, de nem hittem volna, hogy egy gyerekkori barátomba belefutok.
- Hyung - mocorog izgatottan a széken Taemin.
- Jól van, attól még, hogy azt mondtam letagadhatnál tíz évet, nem kell gyerekesen viselkedned - mosolygok rá.
 Hyung.... - nyüszít fel. - Tudod, egy picit haragszom rád, tizennégy évig voltunk legjobb barátok, azután eltűntél! Hiányoztál.. - motyogja.
- Ne haragudj Tae, de tudod, hogy a szüleim szigorúak voltak velem, mire egyetemre mentem nem voltak barátaim.
- Ja tudom... még a stúdióba sem jöttél többet - húzza el a száját. - Na de most újra egymásra találtunk.. Képzeld, a szüleim még mindig azt akarják, hogy legyen érdekházasságom.
- Ne! Komolyan? Már felnőtt férfi vagy...
- Eh - int le -, én benne lennék, ha a pasi nem lenne egy fasz.
- Pasi?
- Ja...
- Körülöttem mindenki meleg? - sóhajtok fel.

- Hé, én mindig is az voltam, csak te mindig mondogattad mennyire utálod őket, gondolod... Egyébként te kapcsolatok terén hogy haladsz?
- Most válok...
- Ú, haver, az szopás, mi történt, kiszerettetek egymásból?
- Megcsalt - vonok vállat. - Még mindig fáj, azt hittem a gyermekeim anyja lesz.. aha, lett belőle egy nagy semmi.
- Részvétem.. ez szívás, a szerelem szívás. Hmm.. miért nem próbálkozol be annál a vörös fiúnál? Szemre való - kacsint egyet.
- Meg a fenéket, nem vagyok meleg.
- Jaj, ne már! Csak dugd meg és egyből az leszel.
- Taemin!
- Mi van? Én meghúznám..
- Ott a lehetőség.
- Milyen szemét vagy, egy rossz barát, csak így nekem dobnád? Sajnálom azt a kölyköt.. Láttam a szemébe a magányt.. komolyan meg kéne szeretgetned egy kicsit.
- Az nem elég, hogy vele alszom?
- Óóó, és még?
- Nincs "és még"! Sok dolog történt vele, sajnálom őt, még csak egy gyerek és olyanokon ment keresztül, amit nem kívánok sok embernek.. persze van rosszabb is, de akkor is.

- Megszeretted azt a kölyköt - mosolyodik el.
- Meg hát... akarom mondani, nem! - rázom meg a fejem.
- Megfogtalak - mosolya vigyorrá válik. - Figyelj, JongIn.. gondolom a válás legyengít, férfi vagy, zavarja a becsületedet, hogy megcsalt a feleséged... de komolyan megpróbálhatnád vele.
- Nem akarom..
- Makacs fafej, ahogy mindig - sóhajtja. - Gondolj bele.. neked is jól jönne egy kis változatosság.
- Ha te mondod.
- Ne legyél már ilyen...!
- Inkább dumáljunk másról - intem, amire nagy levegőt vesz, kifújja, majd elmosolyodik és elkezd másról beszélni.


~°~°~°~°~°~

- Még fogunk találkozni, Hyung?

- Persze, Taemin, be kell pótolni az elmúlt éveket.
- Reméltem, hogy ezt mondod - nevet fel. - Akkor majd hívj fel, okés?
- Mindenféleképpen - bólintok.
- És ne feledd - hajol a fülemhez -, rakd meg a vöröskét.
- Taemin!
- Sok sikert, Hyung, vigyázz magadra!
- Ja.. te is - húzom el a szám, és nézem ahogyan elsétál.

Remek, ez a gyökér is visszatért az életembe... és csak MOST jöttem rá hogy ő is meleg. Gyönyörű baráti köröm van.. Ahh, fáradt vagyok, ideje hazamenni..... Még hogy rakjam meg BaekHyunt? Hogy nézne az ki? Amúgy is sokkal fiatalabb nálam.. Igaz, jó segge van.. Oké, ez most furcsa. Ez is Taemin hibája! Vagy az enyém..., tényleg gyengének érzem magam érzelmileg, és semmi bajom nem volt azzal, hogy "megcsókolt", talán még tetszett is. Nem tudok magamnak hazudni tetszett, és az is, amikor a bárban táncolt. Olyan sok fájdalom, magány és erotika volt benne.. Azzal a tánccal teljesen elbűvölt, még ha nem is mutattam neki annyira ki, de megdugni? Egy ugyan olyan testet, mint az enyém? És most nem a seggberakással van a problémám, Krystallal is csináltam análisan, és tényleg élvezetes, de.. Egy fiúnak nincsenek mellei, széles dereka.. mondjuk ez tényleg ennyire számítana? Talán.. Áh! Fogalmam sincs mit kezdjek a helyzettel.


A házhoz érve meglátom amint BaekHyun a lépcsőn ül. Mi a fene? Hozzásétálok, de csak durcásan válaszol, hogy nem adtam neki kulcsot, amit teljesen megértek, buta voltam, nem gondoltam erre. Amikor elengedett Taeminnel, akkor egyből idejött? Végig rám várt?

Míg elmegy fürödni, összedobok neki egy laktató salátát, hát ha éhes, de mikor kijön a fürdőből csak bunkón válaszol és tisztázza, hogy ő ma a kanapén alszik. Na persze, még neki állj feljebb! Komolyan, a sírba fog kergetni ez a gyerek.
A "csókról" nem akar beszélni, de akkor is velem kell aludnia. Lehet kicsit önzőség, de örülök, ha mellettem van éjjel, nem érzem magam annyira magányosnak.
Mielőtt annyira befeküdnék mellé én is lefürdöm.

A fürdőszobába lépve rögtön kibassza a szeme, hogy hideg vízzel fürdött. Egy, nincs pára, kettő a csap a hideg vízre van állítva. Ez a hülye megakar fázni? Miért csinálja ezt? Annyira nem tudom őt megérteni, nem tudok rajta kiigazodni, ami zavar. Tudni szeretném minden problémáját, és segíteni neki..
Szeretgessem meg? Tényleg le kéne vele feküdnöm? De olyan furcsa belegondolni, azt hiszem nem lennék rá képes, akármennyire is aranyos arca van.
A szobába sétálva BaekHyunra nézek, a gyér fényben látom, ahogy elpirul és elfordul, lehunyva a szemeit.
Befekszem mellé és a másik oldalra fordulok.

Órák telnek el, de valahogy nem tudok aludni, pedig direkt csukva tartom a szemeimet, és hallom, hogy BaekHyun is ébren van. A lélegzete hirtelen felgyorsul, és halkan sóhajtozik.
Ő most? Ő most mellettem maszturbál? Ez komoly?! Jesszusom... A szemeim magától kinyílnak, és hatalmasra kerekednek, bár nem látom, hogy mit csinál, mert takaró van rajta, de nem is kell látnom, ez egyértelmű.

- Baek..
- Ah... é-én.. izé.. - A hold fénye miatt látom, ahogyan mélyen elpirul.. kínos helyzet, de ez az én hibám.. tudhattam volna, hogy így reagál, ha már lesmárolt nem? Ezért pirult el, mikor a szobába léptem, és nem akarok egoista lenni, de abban is biztos vagyok, hogy rám izgult fel.
- Folytasd - ülök fel.
- Eh?
- Azt mondtam folytasd, nem jó kielégületlennek maradni.
- JongIn! - ül fel ő is, de én a mellkasánál fogva visszanyomom az ágyra. - Jo-JongIn? - Hatalmas szemekkel néz rám, és megremeg mikor lerántom róla a takarót, egyből próbálja magát takarni.
- Nyugodtan folytasd csak - hajolok le hozzá, rátapadva az ajkaira. Meglepetten felnyög, de szinte rögtön visszacsókol.

BaekHyun POV


Soha nem éreztem magam ilyen zavarban, egyszer sem. Istenem, ki kellet volna mennem a mosdóba, de nem a lusta dög fejemmel itt nyúlok magamhoz, és PERSZE, hogy JongIn felébred rá... mondjuk nem tűnik fáradtnak, lehet hogy ő sem aludt. De mikor kimondta azt a szót, hogy folytassam, azt hiszem lesokkoltam.

Lenyom az ágyra és megcsókol. Geez.. de jól csókol! Tényleg folytathatom? Végül is. A kezeimet ismét elhelyezem, de akkor lepődök meg a legjobban, mikor JongIn nyúl a merevedésemhez. Mi a fene van ezzel a férfival?! Olyan zavarban vagyok.
- Jong-In-ah! - szakítom meg a csókot, közben feldugom magamban az ujjaim. - JongIn - csak ennyit tudok mondani, ennyi telik tőlem.. elfogok élvezni, olyan jól csinálja.
- BaekHyun - suttogja az ajkaimra, megszorítva péniszem.
- JongIn-AH! - remeg meg a testem, majd elengedem maga,. JongIn megcsókolt.... és kiverte nekem.. és nagyon is élveztem.
- Jól érzed magad? - simít végig az arcomon a másik kezével.
- É-én.... sajnálom! - könnyek gyűlnek a szemembe, szorosan behunyom őket.
- Eh? Baek? Miért sírsz?
- É-én csak, boldog vagyok. Soha nem hittem volna, hogy ezt megteszed. Nincs hányingered?
- Baek...
- Fiú vagyok!
- Nem számít.. - suttogja, és ismét megcsókol. Istenem, szerelembe fogok esni, ha ezt így folytatja.
- A kezedbe... élveztem - pirulok el, szipogva párat.
- Ja, mindjárt jövök, megmosom... - áll fel, és kimegy a szobából.

El sem akarom hinni, hogy ez tényleg megtörtént, teljesen le vagyok döbbenve... De miért? Miért nem undorodik tőlem? Ah, tele vagyok kérdésekkel, és mindegyikre választ akarok kapni, de csak nem rohanhatom le ezután.

Elég sok időbe telik, mire visszajön, az arcom még mindig rohadt vörös lehet, így magamra húzom a takarót. Befekszik mellém, átkarolja a derekam, nyom egy puszit a hajamba és jó éjszakát. Ó Kim JongIn.. komolyan szerelmes leszek.

Reggel JongInt már nem találom magam mellett. Hát persze, hiszen ma munka nap van. Nekem csak délelőttre kell mennem egy stúdióba.. az a munka sem fizet nekem valami jól. Tenne kéne magammal valamit, nem lehet egyszerre ennyi munkám, nem tesz jót nekem. Nos.. most inkább csak készülődnöm kéne, és nem gondolni semmire, főleg nem JongInra..



~°~°~°~°~°~

Este hat lehet.. Most végeztem mindennel, beszéltem egy régebbi barátommal, aki ajánlott nekem egy nagyon jó munkát... csak nagy ára van annak, hogy én azt elvállaljam... még gondolkodnom kell ezen az egészen.

- Szia, Baek - köszön JongIn, amint beléptem a házba. - Másoltattam neked kulcsot - dobja a tárgyat, amit hirtelen nem tudtam elkapni, amin felnevet.
- Yah.. ez nem vicces - morgom, miközben felszedem a földről a kulcsot. - Köszönöm.
- Csináltam vacsorát.. bár én nem tudok olyan jól sütni-főzni, de azért valami.
- Rendben - bólintok. Lerakom a táskám, leveszem a cipőm, eltalpalok a konyhába és leülök az asztalhoz.

- Miért? - kérdezem végül.

- Huh? - fordul meg.
- Miért csináltad azt? Tudni akarom mire gondoltál, mikor megfogtad egy másik férfi... mikor megcsókoltál.
- BaekHyun...
- És ne próbáld kikerülni a kérdésemet.
- Én csak... nem is tudom. Kedvellek Baek, tényleg, de fogalmam sincs honnan jött a bátorságom.. csak megtettem, amit jónak érzetem.
- Értem... és egy kicsit sem undorodtál el? - pillantok egyenesen a szemébe, és hatalmas meglepetésemre elvörösödik és elfordul.
- Szerinted miért voltam olyan sokáig a fürdőben? - motyogja.
- Felizgultál rám?! - pattanok fel, az állam szinte a földre esik.
- Én is meglepődtem, oké?
- Ah~... ez nagyon sokkoló.
- Baek... csak.. tudod jól - ül le a székre, összekulcsolja a kezeit -, hogy magányos vagyok, megtörött, bánatos.. Te pedig... nem egy pótlék vagy, de még is segítesz. Az eltelt hetek alatt nagyon megkedveltelek. Furcsán érzem magam, a szívem, erősen, gyorsan dobog - megfogja a kezemet, és a mellkasára helyezi -, azóta dobog így, amióta akaratlanul is megbántottalak. Nem én akartam így... de csak megtörtént.
- JongIn - suttogom meghatottan. - Én is kedvellek - mosolyodom el halványan. Előre hajolok, és egy puszit nyomok az ajkaira. - Vacsorázzunk, nézzünk valamit a TV-ben, utána menjünk aludni, rendben?
- Benne vagyok - viszonozza a mosolyt.


~°~°~°~°~°~

Igazából attól még, hogy bevallottuk azt, hogy kedveljük egymást, nem történt semmi. Gondolom JongInnak nagyon új a dolog, és lehet, hogy akkor este valami miatt hozzám nyúlt, de most inkább csak megbújik, amivel őszintén nincsen semmi problémám, megértem őt, hiszen még is csak hetero.. vagy mit tudom én.
Most ismét hétvége van, bár JongIn elment valahova, azt mondta hamar visszajön.. Ja, végül is már két órája várok rá.. de nem baj,

Be van kapcsolva a tévé, miközben firkálgatok egy lapra.
- Megjöttem! - jött egy kiáltás.
- Oké! - kiáltom vissza.
- Kölyök, van kedved menni az állatkertbe?
- Ühm, persze, sosem voltam még ott.
- Ne már!
- De már!
- Milyen gyerekkorod volt neked?
- Még mindig gyerek vagyok...
- Akkor ne pofázz vissza - nevet fel, miközben lerakja a zacskókat
- Hmpf... mit hoztál?
- Neked? Semmit - kezd el kipakolni az asztalra.
- EH?! De Hyung! - állok fel, odatotyogva hozzá. - Azt a csokit sem kapom meg? - helyezem az állam a vállára.
- Hm... ha jól leszel, talán több csokit is kapsz - mosolyog le rám. - Öltözz át, de ne annyira csípd ki magad, az állatok büdösek.
- Tehát olyan szaguk van, mint neked. Vettem.
- Haha, nagyon vicces vagy már megint, mint mindig, igaz? - öklöz a vállamba.
- Már rég rájöttünk, hogy szemtelen vagyok.. - vigyorgom. - Sietek.

Elkészülve veszünk magunkhoz pénzt és elindulunk. Az úton végig beszélgetünk, a szánk be nem áll. Tényleg nagyon megkedveltem ezt a férfit... örülök, hogy bekerült az életembe.


- Tényleg sosem voltál még itt? - kérdezi miközben belépünk az állatkertbe.

- A-a, nem volt ilyenekre pénzünk, és mikor már dolgozni kezdtem eszembe se jutott, hogy eljöjjek. Vidámparkban sem voltam soha - vonok vállat.
- Jesszusom, te szegény gyerek!
- Ügye, hogy ügye?
- Elviszlek majd oda is - paskolja meg a fejem. - Merre szeretnél indulni?
- Hüm... szeretném látni a nagymacskákat! - nézem a térképet, amit kaptunk. - Akkor... júj, de messze vannak.
- Sebaj, úgy is végigmegyünk mindenen.
- Jó - bólogatok. - Akkor induljunk a madarak felé.
- Mert az a rövidebb út a macskákhoz, igaz?
- Ja - mondom ki egyszerűen. - JongIn
- Hm?
- Mi most randizunk?
- Aha.
- Tényleg? - kerekednek ki a szemeim. Bólogatni kezd. - Az.. jó - pirulok el, motyogva.
- Menjünk - int.
- Oké.

Elindulunk, bár hirtelen nem mondunk semmit sem egymásnak, csak akkor szólalunk meg újra, mikor meglátjuk a madarakat. Sétálunk tovább, mát elhagytuk a hüllőket is. Megállok egy üvegnél, amin egy medve képe van, de látom is.. A neve.. "Kai" Ó! Ezt a nevet nem Krystal adta JongInnak.

- Huh.. ez a maci jó nagyra nőtt - áll meg mellettem.
- .. Kai a neve... amit Krystal adott neked becenévként..
- Ja... Krystal azt mondta hasonlítok rá, így rám aggatta.
- Ó...
- Hum.. tényleg hiányzik - mosolyodik el keserűen. - Pedig annyira utálni akarom..
- Ugyan. nincs ezzel semmi baj.. a feleséged volt.
- Sajnos még mindig az, egy tárgyalás még hátra van..
- És... nem akarsz neki adni még egy esélyt?
- Ha?! Miről beszélsz?
- Tudod jól, hogy az ember követ el hibát, kicsit, nagyot.. Krystal pedig hiányzik neked.
- Te megtudnál bocsátani ChanYeolnak?
- Az neki már a sokadik esélye lenne, természetesen nem, tőlem aztán meg is baszódhat.
- BaekHyun.. lehet, hogy hiányzik, de nyitott vagyok valami újra.. Rád.
- Ü-ühm... Me-menjünk tovább!
- Várj! Baek.. ígérjünk meg egymásnak valamit, jó? Soha többet ne emlegessük a múltat, oké? Csak...
- Felejtsük el - mosolygom, kezemet az arcára simítva. - Rendben, de a Kai nevet megtartom - kacsintok rá. - Gyere, már közel vannak a vadmacskák!
- Megyek, megyek... - sóhajtja, de boldogan.


~°~°~°~°~°~

- A mai nap annyira jó volt. Köszönöm - ölelem meg, amit rögtön viszonoz. - Holnap akkor.. mit csinálunk? - nézek fel rá.

- Megcsókolhatlak?
- Miért kérdezed, ha meg is teheted? - nyomok egy puszit az ajkaira, amit ő csókká mélyít el. Lassan csókolózunk, még mindig érzem rajta, hogy ez neki új.. Huh. - Tehát? - válok el tőle.
- A vidámparkba.
- Az nyitva van vasárnap? - ráncolom a homlokom.
- Ja, sunyiban megnéztem a telefonon.
- Tehát azért nem figyeltél, amikor simogattam a kígyót!
- Kígyót simogattál?
- A te kígyódat fogom mindjárt simogatni! - prüsszkölöm, de rájőve, hogy mit is mondtam, elpirulok és elfordulok. - Lefürdöm.
- Fürödjünk együtt.
- Biztos vagy benne?
- Már kivertem neked, nem mindegy? - sétál el mellettem.
- Hogy tudod ilyen könnyen kimondni?
- Én is zavarban vagyok ám.. Szűz kamasznak érzem magam.
- Hát ez egyre jobb! Menjünk - csapok a fenekére, amire belém rúg, így verekedve tolakodunk be a fürdőszobába. Én szégyentelenül kezdem levenni a ruháimat, nem is figyelem, hogy ő mit csinál. Belépek a kabinba, megnyitom a tusolót. Hideg kezeket érzek meg a derekamon, amire először ugrom egyet, majd elengedem magam. Ha megfordulok, akkor biztos, hogy az ágyéka lenne az, amire ránéznék.. Bassza meg.
- Megmosod a hátam? - adom hátra neki a sampont. Elveszi és szó nélkül kezdi szétkenni a szappant a hátamon.
- Akaratlanul is a seggedet bámulom - csúszik ki a száján, amin hangosan felnevetek. - Ezt nem hangosan akartam mondani.
- Lebuktál - vigyorgok elégedetten, és végül még is csak megfordulok. Ne nézz a péniszére.. BaekHyun, legyen önuralmad! Ne nézz le.. Ne..  Lenéztem. - Kemény vagy! - mutatok rá a tényre.
- Minek fordultál meg?! - Vörösbe bórul az arca.
- Hát..! Én csak.. fogalmam sincs, oké? Huh.. Izé, könnyebbítsek rajtad? - pillantok el róla.
- Mire gondolsz?
- Arra, hogy megverlek! Szerinted.. nem vagy már szűz se hülye... - nézek vissza rá.
- Nem hiszem, hogy..
- Csak relaxálj és hunyd le a szemed - mondom, és egy hosszú sóhajtás után behunyta a szemeit. Kezeimet mellkasára helyezem, végigsimítok rajta, egészen az ágyékáig.. olyan jó izmai vannak! Ajkaira hajolok, miközben péniszét marokra fogom. Halk nyögés hagyja el a száját, amire jobban felbátorodom, így egyre lejjebb kezdem csókolgatni. Minden kockájába beleharapok, lassan térdre ereszkedem. Érzem, ahogy az egész teste beleremeg az érintéseimre, ujjai a hajamba markolnak. Elvigyorodom és végignyalok a merevedésén. Felnyög, az izmai megfeszülnek. Először  csak makkját nyalom, majd egyre lejjebb, másik kezemmel a heréit dörzsölöm. JongIn már szinte morog. Végül a számba veszem, és elkezdem szopni, ujjai erősebben szorítja a tincseimet, érzem, nekem is erekcióm van, de figyelmen kívül hagyom. Mélyebbre viszem a számba, már-már megüti a torkomat, ám csak folytatom tovább.
- Baek - szólít meg, hallom ahogy liheg. - Baek, elfogok..! - próbálta elhúzni a fejemet, ám én makacsan megengedem, hogy a számba élvezzen. Felállok, és elfordulok, közben lenyelem a magjait..
- BaekHyun, te még.. - fogja meg a vállam, de lerázom.
- Ma.... ma már fejezzük itt be - motyogom.
- De..
- Minden rendben - nézek rá halvány mosollyal az arcomon és inkább gyorsan megmosom magam, majd kilépek a szobából.. Ah, francba..

Folyt.Köv




4 megjegyzés:

  1. - Öltözz át, de ne annyira csípd ki magad, az állatok büdösek.
    - Tehát olyan szaguk van, mint neked. Vettem.

    Ezen hatalmasat nevettem 😂😂😂

    És mikor hazaértek.. Ott is sokat nevettem de mikor együtt neki kezdtek zuhanyozni.. 😳😳😳
    Örülök, hogy JongIn végre félre tette ezt a ˝nem vagyok meleg˝ cuccot és mer nyitni Baek felé ^^

    ÁHHH! Várom a folytatást (meg a második évadot nagyooon W.W.W.W.W.)

    xoxo Ritsu 💛

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont az volt a célom, hogy megnevetessek Mindenkit, így örülök, hogy ez nálad sikerült^^

      Hüm.. Próbálom gyorsan hozni a részt^^

      Xoxo Dia💙

      Törlés
  2. Olyan jó, hogy Kai végre nyitott Baek felé,úgy örülök. Na meg az is jó,hogy ChanYeol a börtönben rohad,de ahogy téged ismerlek Dia valahogy tuti kifog jutni.Várom a folytatást ♥♥♥~clary

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miiii? Eztet honnan veszed? XD Le spoilerezem, ChanYeol nem jön vissza XD Bonyolúlt lenne azt megoldani 🤣

      Igen, igen, bátor Kai^^

      Xoxo Dia😘💙

      Törlés