2017. március 9., csütörtök

Hazugságok Bűvkörében 2. (+18)

Hazugságok Bűvkörében 
2. 
Ez Képtelenség!
+18

Hossz: 2/6
Szereplők: William Scott, Seita Salvatore, Lucas Scott, Hayden Russell
Párosítás: WillSei, LuSei, HaySei
Műfaj: slash, dráma(??) smut
Besorolás: +18
Figyelmeztetés: Trágár szavak. Szexuális jelenetek
Hozzáfűzés: KHM KHM.. HÁT EZT NEM MÁRA TERVEZTEM!! XDDDD De az az ember khm.. aki egyik kedvenc írom kedves kommente rávett, hogy még ma írjam meg.. KHM. XD Na, tehát jó olvasást Cicáim <3

Lógok.. nem mentem be az iskolába, hagyjanak békén. Williammal elhitettem, hogy mentem, de Haydennel találkoztam egy kocsmába, mert tegnapról maradt még pénzem, úgyhogy legurítottam a torkomon pár sört.

- Emlékszel mi történt tegnap? - Kérdezi hirtelen Hayden.
- Hát.. nem sokra. A cigizés után minden homályos, miért? Tettem valamit?
- Nem, nem. - Vágja rá, talán túl gyorsan is. Gyanakodva nézek rá, de inkább figyelmen kívül hagyom.. ha tettem valamit, az maximum annyi lehetett, hogy elkezdtem hangosan énekelni és táncolni.
Leszarva a dolgot iszom tovább a söröm.


*

Délután kettő fele indultam haza, csak volt egy nagy probléma... pia szagom van.. meg cigi.. bár szerintem megszokta.. elkéne menni az orvoshoz, hogy adjon a mai napra egy igazolást.
Ah.. faszomat! Semmihez nincs kedvem.. csak befeküdni az ágyamba és egy jót aludni.


Hazaérve a cipős szekrényen egy levél fogadott... Ch..! Williamtől. Ez nem ismeri a telefont? Jó ég... már gáz leveleket írogatni.. vagy azt gondolja, hogy így személyesebb? Szánalom.
A levél lényege csak annyi, hogy nagyival elmentek nagy bevásárolni, tehát vesznek kaját, ruhákat és még egyéb dolgokat. Tovább megyek és ledobom a táskámat a kanapéra... Valami kurvára nem stimmel.
Büdös van, olyan.. mint ha egy nő járt volna itt, és nem mama, mert ő nem használ illatszereket, de ez tömény parfüm szag... nem az a kellemes, hanem mint aki magára öntötte volna az egész üvegcse tartalmát.


Halk beszélgetés üti meg a fülem.. egyenesen a konyhából. Betörtek volna? Lassan haladok, halkan lépdelve a kövön, zsebemből elővéve a késemet, bár rohadtul meghallhatták - igen, mert két embert hallottam -, hogy bejöttem az ajtón.
Lenyugtatva magam lépek be a konyhába.. az állam pedig leesik.


- Maguk meg.. mit keresnek a házamban? - Akad el a lélegzetem.
- Te vagy az a srác abból a buliból! - Mondja hirtelen.... a csapos?!
- Milyen buliból? - Szólal meg a nő is.
- Mit keresnek itt, és hogyan jutottak be?! - Kérdezem idegesen.
- Mi mit keresünk itt? - Hüledezik a nő. - Itt lakunk!
- Ez Képtelenség! - Dobbantok egyet a lábammal. - Menjenek el, vagy hívom a rendőrséget! - Nyúlok a zsebemhez, ahol a telefonom lapul.
- Addig nem megyünk el, míg William haza nem jön. - Ismét a nő szólal meg.
- Ismerik?
- Természetesen! - Vágják rá egyszerre.
- Oké... várunk.. de egy félreérthető mozdulat, és a pillangókésem a torkotokat fogja elvágni. - Villantom a szemeimet dühösen, amire ijedten meglapulnak.

Komolyan.. ezt nem hiszem el! Mit keres itt a Lotusz csaposa és egy totál ismeretlen nő, akik állítólag ismerik Willt? Kibaszottul falnak fogok menni.

Fél óra múlva halljuk meg az ajtónyitodást, és ők egyből felállnának, de én megforgatom a késem, figyelmeztetve őket, hogy maradjanak a seggükön.
Will kedveskedik bejönni a konyhába,, de kb olyan a reakciója, mint nekem volt, és majdnem ugyan azzal a kérdéssel.


- Ti.. mit csináltok itt? - Pillantásai egyből villámokat szórnak.. tehát ismeri őket.. de ez nem nyugtatott meg.
- Jaj, drágám! Annyira örülök, hogy itt vagy! Ez a fiú ijesztő - Szólal meg a "hölgy".
- A neve Seita, és nem ijesztő. Mégegyszer megkérdezem. Miért jöttetek vissza?
- A családod vagyunk, persze hogy visszajöttünk!
- Ja végül is két éve leléptetek szavak nélkül.. egyáltalán nem esett rosszul.
- Tudod, hogy el kellet mennünk. - Rimánkodik hisztisen.
- Magaddal vitted a fiamat! - Vág vissza, én pedig lessokolva hallgatok tovább.

- Ő az én fiam is...
- Nem teljesen. - Rakja karba a kezeit, Will.
- Ne csináld ezt, Willliam. Szeretlek, és ez nem változott! Szeretném, ha újra egy család lennénk! - Szinte már sír.. na jó, én ezt nem bírom tovább!
Feldúlva trappolok fel a szobámba... Családja van? VAN EGY FIA ÉS EGY FELESÉGE? Ezért volt ilyen "ismerős" ez a csapos.. mert William az apja... Jesszusom. Ó, mamám, segíts.
Ezért gondoltam, még mikor elsőnek idejöttem, hogy Willt családos embernek képzelem el.. mert hát kurvára az!


Idegességemben vettem elő egy nagy táskát és kezdtem el belepakolni mindent, ami a kezem ügyébe került. Mérges vagyok? OHÓ NEM! Én egyenesen remegek a dühtől!
Hallom, hogy lent már nagyban veszekednek, s mivel régebben már szöktem el innen, és tudom, hogy az ablakon biztonságosan kitudok mászni, így meg sem várom, míg befejezik, táskámat vállamra véve pattanok meg
Az utam egyértelmű, hogy hova vezet, így meg sem állok a célpontig.


Először csak gyengén kopogok, a végén pedig már dörömbölök az ajtón, ami hirtelen kicsapódik.
- Mi van?! - Morran fel mérgesen. - Ó, Seita? Mi szél hozott?

- Itt maradhatnék pár napig, ha már a pasidat nem zavarja. - Igazítom meg a tatyóm.
- Az a ribanc nem a pasim, és csak egyszer volt, hogy itt aludt - Röhög fel. - Gyere be haver.
- Köszi, Hayden. - Sóhajtom, és beljebb lépek. Lebaszom a táskámat valahova - a tököm se tudja, hova -, ajkaimat mérgesen összeszorítva, fogaimat csikorgatva.. Oh.. Sírnom kéne? Neeem, inkább jól pofán kéne baszni Williamat, amiért titkolózott előttem.

- Na, na! - Fogja meg a karom. - Mi a baj? - Nyúl állam alá, kényszerítve, hogy nézzek rá.
- ..... Hayden.. - Suttogom elgyengülve.
- Hm?

- Lefeküdnél velem? - Nyelek egy nagyot.
- De hát William....!
- Kérlek! - Nézek mélyen a szemeibe.


Hayden Russel

Hangosan fújja ki a levegőt, de én egyszerűen nem bírom, a szervezetem elgyengül, és karjaimat nyaka köré fonom, mélyen csókolva, amit egyből viszonoz. Ledönt a kanapéra, miközben vadul faljuk egymást ajkait. Megérdemlem ezt... igen.. ki akarok elégülni, William pedig bassza meg magát, ott ahol van!

Egyik lábammal végig simítok az ágyékán, kezeimmel pólóját rángatom le, hogy utána végig tapogassam a kockáit. Ó, egem, Hayden meg mióta ilyen jó pasi?
Lábaimat engedelmesen nyitom szét neki, miután lerángatta róla a gatyámat.
Percekkel később már meztelenül simulunk egymáshoz, szexuálisan túltöltve, amit mind a ketten le akarunk adni.

Hirtelen fordítom magam alá, lejjebb csúszva, hogy végigsimítsak férfiasságán. Ujjaimmal makkját izgatom, amire egy hangos morgás a válasz. Lassan engedem a számba, próbálom minnél jobban összeszorítani ajkaimat, hogy nagyobb élvezetet okozzak neki. Éreztem, ahogyan felül, mert kezei elérik a fenekem, amibe jó erősen bele is markol és ennek következménye, hogy jobban a torkomba engedem, s közben ütemesen mozgatom a fejem, ő pedig bejáratomat izgatja. Elengedem tagját, ajkaihoz hajolok és egyből rátapadok, mint egy pióca, érzem egyáltalán nincsen bűntudatom. Ujjaimat számba veszem, közben mélyen Hayden szemeibe nézve, míg az ő íriszei ködösen tekintenek vissza rám. Mikor már elég nyálasnak érzem szinte az egész kezem, hátra irányítom, és feltolok magamban egyből két ujjat. Jólesően mordulok fel, ahogy ollózni kezdek.
Mikor már elég tágnak érzem magam, kihúzom magamból az ujjaim, Hayden pedig türelmetlenül maga alá fordít.

- Hay.. 
- Igen?
- Dugj... meg. - Kulcsolom lábaimat dereka köré. - Ne legyél kíméletes. - Markolok hajába, erősen megtépve tincseit.
- Te akartad, cica. - Susogja a fülembe, és sikosító és koton nélkül hatol belém. Felsikítok, de egyáltalán nem a fájdalomtól, persze ő ezt félreérti. - Kihúzzam? - Vált át aggódó hangnemre.
- Ne! - Tiltakozom egyből. - Csa-csakh.. kezdj el mozogni! - Húzom végig karmaimat a hátán és biztos vagyok benne, hogy vöröscsíkokat hagytam ott.
- Az istenit, Seita! - Vágódik belém erőteljesen, amire felnyögök. - Rohadt szűk vagy. - Lihegi, és tovább mozog, szorítva a csípőmet, én pedig zihálva vergődöm alatta és könyörgök neki többért.
-AH! O-ott! - Hördülök fel, amint eltalálja a gyönyörközpontomat. A testem magától vonaglik és remeg, többet akarva, többed kérve, amit Hayden meg is ad, minden lökését odairányítja.
Érzem már, hogy az orgazmus körbeölel, ezért elhanyagolt péniszemhez nyúlok, és simogatni kezdem magam.
Hangom egyre erőteljesebb, de nem érdekel, hallja tőlem az egész világ, hogy mennyi élvezem ezt az egészet!
Ujjaimat fürgébben kezdem mozgatni ujjaimat tagomon, míg egy hatalmas nyögés keretében a hasamra élvezek, pár másodperc múlva pedig Hayden engedi magvait belém.. forró és folyékony. De vágytam már erre

- Köszönöm..h...- Lihegem fáradtan.
- Nincs mit. - Simítja ki tincseimet az arcomból.


- Seita?! - Jött egy hirtelen hang az ajtó felöl.

ÚÚÚH Folyt.köv.. XDDDDD
EGY GECI VAGYOK >.>

Na... mi volt ez szerintetek? Lehet, hogy Seita már régebben csalja Williamat, és Hayden azért ment bele ilyen gyorsan? NA ÉS MI AZ, HOGY WILLIAMNAK FELESÉGE ÉS FIA VAN? Meh~ Ez még semmi, cicáim XD A java majd csak ez után jön!
Egyébként szerintetek ki az, aki rájuk rontott? :'D
Hát majd megtudjátok >.< :'D

4 megjegyzés:

  1. húhaaa, Seita biztos ki fog kapni ^^ Csak most azon filózom, hogy William (remélem igen), vagy a csaposka lépett be a szobába :D
    Megértem, hogy Seita kiakadt azon, hogy Willnek családja van, de azon a pillangó késen rohadtul ledöbbentem O.O
    A kérdésedre válaszolva, szerintem már egyszer lefeküdtek xdd talán a múltkori bulin, amire Seita nem emlékszik, de ez csak egy tipp ^^
    Am, Seita azért ilyen khm.. mazo-cica (xdd) amit az apja tett vele még régebben? Valahogy megszerette a durva szexet? :OO vagy csak a fusztráció miatt akarta így?

    Amit meg az elején írtál khm... Egyik kedvenc íród vagyok? *-* de durva, sosem gondoltam volna, itt pirulok össze-vissza (ha egyáltalán lehetséges az ilyesmi)
    Nagyon örülök, hogy hoztad az új részt, és várom a folytatást 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem a pillangókés tök menci, mert nekem is van egy xD
      Nyöm spoilerezek, a ráksetudjakilépettbeaházba *önelégülten mosolyog*
      Igen, Seita egy mazo lett.. XD félig meddig.. 😏

      És ja, egyik kedvenc írom vagy, asszemm te állsz a 2. Helyen, hm>.>
      Ne pirulj itt nekem! XD

      Próbalok sietni a kövivel^^
      ~Dia💙

      Törlés
    2. 😂😂😂 oké-oké no spoiler, majd úgy is olvasom ^^
      Seita mazo-cica lett 😍 ez csak nekem jön be ennyire? xD
      Jó érzés második kedvenc írónak lenni 😇

      Törlés
    3. Oh nem XD Nekem is tetszik >.>
      Jó érzés? :) *pererzvigyor* XD

      Törlés