2017. szeptember 14., csütörtök

Dance Teacher EPILÓGUS

Dance Teacher EPILÓGUS

Sziasztok, mivel mondtam, hogy nem fogok részt hozni semmiből, attól függetlenül még lehet bejegyzésem XD Szóvaaal a lényeg, hogy mielőtt annyira beleugrunk az epilógusba elszeretnék mondani pár dolgot.

Sokat dolgoztam ezen a történeten, több mint három hónapot, és csak kilenc részből állt, még is sok időt szántam rá. 12 órákat töltöttem csak a begépeléssel(vagy még annál is többet), és.. Ah.. most kicsit fel vagyok háborodva, a lényeg annyi, hogy annyit, de tényleg annyit dolgoztam vele, hogy egy kicsit több kommentet vártam így az utolsó részhez, nekem elég lett volna az is, hogy "Jó volt" vagy mit tudom én.. Vannak olyan írok, akik nem is kapnak kommentet, pedig fantasztikusak, de úgy gondolom, hogy az utolsó részekhez mindenki megérdemel egy értelmesebb, egész évados kritikát, még ha röviden is írja le.. szal ja. Most ezzel nem azt akarom mondani, hogy húzzál kommentelni, mert nem szükséges, csak jól tudom (az összes író tudja), hogy a kommentek nagyon jól esnek az embernek.. Még akkor is, ha fikázza, vagy csak elmondja a hibákat, vagy elárasztja jó szavakkal. Ettől függetlenül nagyon szeretlek titeket, és köszönöm mindenkinek ^^
Nos hát kezdjük leleplezni a Dance Teachert, oksa? ^^

Először is ezt a történetet a valóság alkotta meg. Nyolcadikban volt nekünk keringő - mondjuk én nem táncoltam - és a tánctanár 100% hogy homoszexuális vagy biszex, szóval az egyik barátommal elkezdtük shippelni az egyik tanárral, mint a jó gyerekek. "Köztük" sok minden történt, és azt is tudtuk, hogy a tanárnak van felesége. Így jött a történetbe Kai felesége, Krystal. A tánctanár néha elég frusztráltnak tűnt, így kitaláltunk neki egy pasit, aki erőszakos vele, ez a karakter lett ChanYeol. Az eredeti történet úgy lett volna megoldva, hogy Baek és Kai egyből egymásba szeretnek, és ez talán látszik az elő részben. mert Hyunnie állandóan elpirult mikor beszélt JongInnal. Aztán miközben írtam teljesen kiment a fejemből az eredeti ötletem, így csak sodortam magamat az árral, ami elég szokatlan tőlem, de nem bántam meg, hogy végül így lett megírva.

Van e titok a történetbe, még ha nem is tud róla senki?

Nos, igen, van. XD Bár semmi bizonyítékot nem tudnátok rá találni, én viszont tudom, hogy benne van. Gondoljatok csak bele, egy tárgyalás nem tíz perc alatt zajlik - legalább is szerintem - , főleg, ha válásról van szó, és hozzá teszem, hogy Krystal nem akart válni, tudtommal, pedig ha az egyik nem akar válni, akkor sokkalta bonyolultabb minden. BaekHyunnak csak egy hívást kellet elintéznie, igaz? Tehát? Mit csinálhatott addig, hüm? Hát most elmondom nektek. ChanYeolt látogatta meg a börtönbe. Ennyit mondok, se többet, sem kevesebbet :D

Egyébként nincs más amit mondhatnék róla, ha eszembe jut még írok. Most elég hadilábon állok, amint ezt tudjátok is, de a Dance Teachernek lesz 2.Évada^^ 

Szeretlek titeket hollóim :*

2 megjegyzés: