2017. február 7., kedd

Már megint Pokemon Go? (BaekYeol/ChanBaek)

Már megint Pokemon Go?
BaekYeol/ChanBaek


Hossz: Egyperces
Szereplők: Byun BaekHyun & Park ChanYeol
Párosítás: BaekYeol/ChanBaek
Műfaj: Slash, fluff
Besorolás: +12
Figyelmeztetés: Nincs


Telefonomat elővéve kapcsolom be a szeretett Pokemon Go-t. Mostanában nagyon rákattantam erre a játékra. Persze fél korea azt mondja, hogy mekkora egy idétlen hülyeség az egész... De nekem tetszik, és ha épp nem dolgozunk, gyakorlunk a bandával, akkor igen is pokemonokra fogok vadászni!

Bár hallottam, hogy mostanság már nem olyan 'menő' a játék, de én nem is azért kezdtem el, hogy az legyek. Kicsit más az okom.

Hetek óta Pikachura vadászom, de az a szemtelen sárga izé csak nem akar nekem jót. Oké... olvastam, hogy be lehet buggoltatni a játékot, és erőfeszítés nélkül meglehet fogni a villámszoró cukiságot, de én szeretem a kihívásokat.

Kicsit megjátszva magam, kommandózva ugrálok be a nappaliba, ahol pár bandatársam nézi a tv-t nagy beleéléssel. Csak felhúzott szemöldökkel pillantanak rám, utána vállat vonva legyintenek egyet, nevetve, jelezve, hogy ezt már megszokhatták volna tőlem. Hangosan felkiálltok, mikor találok néhány új lényt, amire természetesen lepisszegnek, én pedig vissza, mondván, hogy legyenek csöndbe, elriasztják a pokemonokat.. ezen is csak röhögni tudnak, tudják, hogy csak jól el vagyok.

A konyhában D.O ügyködik, de ügyet sem vet rám, ahogy én se rá, így nyakát átkarolva kapom el az egyik pokemont, ami éppen a serpenyőben állt. Kyungsoo morogva rámpillant, majd meglök egy kicsit, felmordulva mutat a kijárat fele. Kinyújtom a nyelvemet, majd otthagyom.

Betörök a szobámba, amit BaekHyunnal osztok meg, aki most éppenséggel a gép előtt ül, és az új zenét írja nekünk, fejhallgató a fején, így nem hallota mikor beléptem. Elkerekednek a szemeim, mikor meglátom, hogy a billentyűzeten, amin éppen a keze van, ott ül Pikachu! Lassan és óvatosan közelítem meg, de arra nem számítok, hogy Baeknak éppen ekkor tartja kedve szüntetet tartani, így leveszi fejéről a bömbölő alap zenét, és felémfordúl a forgós székkel. Mivel nem tudta, hogy itt vagyok mögötte megijedt és a sikítása miatt én magam is megijedtem, aminek a következménye az lett, hogy leejtettem a telefonomat.

Hiper gyorsasággal kaptam fel a mobilomat, megnézve, hogy minden rendben-e. Szerencsémre a Pokemon Go még ment, viszont mikor megnéztem a billentyűzetet, Pikachu már nem volt ott.
Halkan káromkodom egyet, majd Baekre vetek egy mérges pillantást.

- Most mi bajod van, Chan? Te ijesztettél meg! - Teszi karba a kezeit.
- A te hibád minden, törpe! Miért most kell szünetet tartanod? Ott volt PIKACHU! - Tépek bele vörös hajamba.
- Ah... ChanYeol.. Már megint Pokemon Go? Nem unod még?
- Képzeld el nem! És te most elrontottál mindent. - Ülök le az ágyamra. Persze, azért nem haragszom Hyungra, mert nem az ő hibája volt, hiszen biztos fáradt.. de akkor is.. Pikachuuu.
- ... Ne haragudj rám. - Biggyeszti le az ajkát, majd szép lassan az ölembe ül. - Ma este kiengesztellek, rendben? - Nyom egy csókot az ajkamra, amitől elmosolyodom.
- Rendben. - Ölelem át a derekát, közelebb vonva magamhoz.
- Extrával? Van Pikachu jelmezem. Engem legalább valóságban elkaphatsz. - Kuncog aranyosan, kicsit lányosan.
- Benne vagyok. - Most én lopok tőle egy csókot, ami elmélyül valami többé.. valami szenvedélyesebbé.

Most már értitek miért játszom Pokemon Go-t?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése