2016. december 24., szombat

Christmas Present

Christmas Present


Hossz: Egyperces
Párosítás: BaekYeol (BaekHyun & ChanYeol) HunHan (Sehun & Luhan) 
Műfaj: Fluff, slash
Besorolás: +14
Figyelmeztetés: Szexuális utalások.


Este van. Már este van! Végre odaadhatom neki az 'ajándékot.' Olyan sokáig bíbelődtem, hogy mit adhatnék neki, de végre megvan! És már nem is kell sokáig várnia. Alig várom, hogy lássa, annyira meg fog lepődni, és annyira fog örülni, hogy biztos vagyok benne, elfogja sírni magát. Ez volt életem legjobb ötlete!

- Oké, akkor... Én kezdem, mert én vagyok a leader. - Nevet fel kicsit kínosan. - Először is Lay.. Ezt neked vettem.. gondoltam, hogy.. - Pirul el a vezetőnk, ami nála nagyon ritka.. Sőt inkább.. 'lehetetlen', ahogy ő mondaná.
- Oh... - Lepődik meg, majd kinyitja a csomagot. Mint egy lány körülbelül úgy sikkant fel. - Köszönöm, Suho! Imádlak! - Állt fel, és megölelte Suhot.
- Mit vettél neki? Drogot? - Nevet fel ChanYeol, amin mindenki röhög egy jót.

*

Szépen lassan mindenki már ajándékozott mindenki mindenkinek, mire végre én jöttem az utolsó ajándékkal. Jó persze, még ChanYeolnak adok, de ő később kapja meg.. khm..

- Na, Baek. Mit vettél Sehunnak? Eddig mindig elbénáztad, és mindig olyat vettél neki, amit nem is szeret. - Gúnyolódott egy kicsit Kai.
- Befoghatod... - Durcáztam be. - Ez a világ legjobb ajándéka Sehun. - Vigyorodom el.
- Kezdek félni. - Ráncolja össze a szemöldökét.
- Nem kell. - Kuncogok. - Csak várj egy pillanatot! - Szaladok a telefonomért, majd a dorm ajtójához. Tárcsázni kezdek. - Szia... Igen, igen... Már itt vagy? AH! Pont jókor. Ne csöngess, beengedlek. - És ezzel le is tettem. Kinyitottam az ajtót, ahol rögtön fel is tűnt egykori csapattársunk. - Luhan! Milyen volt az utad? - Kérdezem mosolyogva..
- Nagyon jó, köszönöm, de biztos jól van ez így? - Kérdezi kétségbeesetten.
- Ó, ne aggódj, imádni fognak... Főleg Sehun. -Vigyorgom ezerrel, na, majd szólok, ha előjöhetsz.
- Oké. -Bólint egyet és félénken a fal mellé áll.

- Sehun-ah! - Lépek vissza a nappaliba.
- UramIsten! Valami nagyon kicsi lehet, ha nem látok se zacskót, se ajándék dobozt... Hah... csak essünk túl rajta. - Sóhajtja, és már nyújtja a kezét. Megrázom a fejem, majd köhögök egyet, ami ügye a jelzés akar lenni.
- Zavarok? - Lép be Luhan kicsit elvörösödve, aranyosan mosolyogva.
- LUHAN! - Kiállt fel mindenki és egyből letámadják. Sehun csak tátott szájjal, sokkosan feláll, majd lassan az őzikéhez sétál.
- Luhan.. - Suttogja, de még is tisztán hallható, hogy mit mond.
- Hiányoztál... maknae. - Vigyorodik el, majd magához öleli a magasabbat.
- Te.. te is nekem. - Motyogja és rögtön vissza öleli. - Hogy-hogy itt vagy?
- Baek hívott fel, hogy legyek a karácsonyi ajándékod. - Nevet fel aranyosan. - Én pedig belementem, mert egy, már hiányzott ez a nyüzsgő csapat, kettő.. te is nagyon hiányoztál.
- Baek Hyung... ez a legjobb dolog amit valaha kaptam. Köszönöm. - Mosolyog ezerrel, ami mindenkit mosolygásra kéztett.

Régen volt már az, hogy Sehun ilyen szívből mosolyogjon. Ezt az arcot szeretem látni rajta, sőt mindenkin.
Mikor már kimulattuk magunkat, Luhan elővette a bőröndjét, elintézve azzal a dolgot, hogy Sehunnal fog aludni, sőt! 2 hétig velünk marad. Persze a menedzserrel letárgyaltuk a dolgot, hogy tényleg aludhat-e a dormban, és meglepő módon megengedte.

Lassacskán befeküdtem az ágyba ChanYeol mellé. Fejemet izmos mellkasára hajtva. Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy a rajongók nem is tudják mi történik itt. Imádom azokat a történeteket, amik hasonlítanak a valósághoz. Például az is igaz, hogy ChanYeol és én nem szerelemből jöttünk össze, csak a szexuális vágyak felhalmozódtak, ezt pedig egymáson vezettük le. Persze.. utána beleszerettem abba a nyomorult fejébe.

Éppen akarnék valamit mondani, mikor hangos frekvencia zavar meg.
- Ohoho... Luhanék már tolják az esti ipart. - Kuncog Chan.
- Mit vártál? Hogy ennyi év után visszafogják magukat? Tudod, hogy a távkapcsolat fájdalmas... most pedig végre együtt lehetnek. - Vonom meg a vállam, de még egy sikítás hallok.. -  Na jó... tényleg lehetnének halkabbak. 
- Nekem jobb ötletem van.
- Igen? Micsoda? - Kérdezem izgatottan, mikor fölém mászik.
- Mit is mondtál? Én majd este kapom meg a teljes ajándékom az ágyban? - Vigyorodott el.
- Ó... azt akarod, hogy sikító versenyt csináljak Luhannal?
- Nekem bejönne.

- Hah... ChanYeol....

2 megjegyzés: