2017. április 1., szombat

Just A Little... ( JongBaek )

Just A Little....
(Csak Egy Kicsit...)
JongBaek
+18

Hossz: Szösszenet
Banda EXO & SHINee
Szereplők: Kim JongHyun & Byun BaekHyun
Párosítás: JongBaek / 2Hyun
Műfaj: Slash, fluff, smut
Besorolás: +18
Figyelmeztetés: Szexuális jelenetek.
Hozzáfűzés: Ez a kis történet az I Am The Misfortune szösszenete. Legjobb barátomnak készült, remélem tetszeni fog Shizu, azt ne haragudjá rám, amiért még mindig nincs kint a My Boss! XD 💜
És jó olvasást hozzá mindenkinek :3

Lassan pislogtam, és rögtön elmosolyodtam, ahogy megéreztem, hogy egy erős kéz szorít magához. Halkan felkuncogok, amint megérzem, hogy a nyakamba nyal..

- Jó reggelt. - Fordulok felé. - Ne nyalakodj, hülye kutya. - Simítok tökéletes arcára.. Imádom.
- Hogy beszélsz velem? Még mindig én vagyok az idősebb!
- Persze, Hyung. Tudom, hogy harminchat vagy. - Vigyorodom el.. erre még mindig emlékszem, mikor kicsit köcsögen visszavágtam neki a metrón.
- Te szemtelen! - Ül fel, és elkezd csikizni. Kapálózok kezeimmel lábaimmal, könyörögve a kegyelemért, de csak nem akarja abbahagyni.
- Jo-JongHyun! - Kacagok jó kedvűen. - Esküszöm...hogy.. tökön rúglak!
- Ah.. az nem lenne jó. - Száll le rólam egyből. - Ma mihez lenne kedved?
- Igazából? Dögleni tovább az ágyban. De.. csinálok reggelit. - Kelek ki a pihe puha kényelemből. - Rántottát kapsz, ha nem eszed meg, éhen döglesz. - Mosolygok le rá kedvesen, majd felnevetek döbbent arckifejezésén és elégedett pofával kisétálok a konyhába.

Nem a kedvence a rántotta, de semmi kedvem valami bonyolultat készíteni.. volt már rá példa, hogy egy egész lakomát készítettem neki, de most nem érdemli meg. Na jó.... mindig meg érdemelné.. még mindig ugyan olyan kedves, szeretet teljes, gondoskodó, édes, mint amikor megismertem.

- Itt a reggeli, Kutyusom. - Vigyorodomom el, letéve elé a rántottát.
- Oh.. Komolyan? - Kapja el a karomat, közben a tányért lerakja a éjeliszekrényre. - Kis rohadék vagy, de imádlak! - Csókol az ajkaimra szerelmesen. - Vetkőzz, Cicám.
- Ó? Kanosak vagyunk? Már kutyás-cicásat játszunk? - Nevetek fel jóízűen.
- Csak csináld. - Fordít maga alá. - Vágyom rád. - Nyal végig a nyakamon, majd beleharap. Halkan felsóhajtok, hátra hajtom a fejem, hogy nagyobb területre jusson. Egyikünknek sincs kedve a gyengédséghez, így nem lepődök meg, mikor addig tépi a nyakam, míg ki nem sebesedik.. szeret ezzel szórakozni, és néha jól meg is verem emiatt, mert a munkahelyemen nem egyszer vették észre.

Szőke hajába túrok, ujjaimmal meghúzom, erősen. Tépem, mint ha ezen múlna az életem, amire halkan felszisszen és elengedi a nyakam. Vadul támadok az ajkainak, harapom és szívom, érzem elvigyorodik ezen. Egyik lábammal végig simítok ágyékán, nem kicsit van felizgulva. Erőszakosan magam alá taszítom, ágyékához ülök, lassan körözve derekammal, felmorog és hajolna még egy csókért, de megállítom. Lehúzom róla a trikót, melyben aludni szokott. Végig harapdálom izmait, nyalom, megjelölöm, mert ez itt mind az enyém. Ki sem élveztem még teljesen, már visszafordít, leránt rólam minden ruhát, ami azért elég kevés, hiszen alváshoz nem öltözök rétegesen.

- Tudod. - Lihegi. - Már nagyon rég megakartalak nézni, miközben maszturbálsz. - Vigyorodik el perverzen.
- Ha? - Akadnak fent a szemöldökeim, szemeim tányér alakúak. - Te ilyeneket képzelsz el magadba? - Röhögök fel. - Perverz vagy. - Nyújtom ki a nyelvem. - És most ezt szeretnéd?
- Csak Egy Kicsit.... - Hajol ajkaimra, péniszemhez nyúlva, ujjai körbefogják és erősen megszorítja, amire felnyögök.. Ez egy dög! 

Elfeküdve mellette terpesztem lábaimat és nyálazom be az ujjaim, közben Jong szemeibe nézve, s látom alig bír magával. Hát pedig kedves, ez még csak a kezdet. Aljasan elvigyorodom, és mikor elég nyálasnak érzem, bejáratomhoz vezetem őket és egyszerre kettőt nyomok fel magamba. Kicsit kellemetlen, hiszen már vagy két hete nem feküdtem le JongHyunnal, és nem is nagyon maszturbáltam, így nem csodálom, hogy feszít. Kicsit feljebb tolom, néha ollózok, és mikor már kicsit tágabbnak érzem magam felnyomok még egyet, közben ki be mozgatom, másik kezemmel pedig péniszemhez nyúlok amin a bőrt fel-le mozgatom, egy percre se szakítva el tekintetem Jongérol. Huncutul mosolygok, megnyalva az ajkaim, ujjaimat egyre gyorsabban mozgatva mindenhol. Jong hirtelen húzza ki belőlem végtagomat, éhesen csókol meg, amit viszonzok.

- Túl szexi vagy Bacon... Túlságosan kívánatos, minden egyes részed. - Leheli, lassan haladva hasam felé, majd még lejjebb megy, és bejáratomhoz érve nyal végig rajta, amin hangosan felnyögök.. Jesszusom, imádom amikor kinyal, és eléggé ritka, mert ő nem igazán szereti, de ha megteszi, az valami fantasztikus érzés. Hagyom, hadd szórakozza ki magát, de egy idő után megelégelem és ismét fordul a kocka. Magam alá fordítom, és minden féle jelzés nélkül farkához nyúlok, amin végig nyalok. Közben megérzem ujjait hátsómnál, izgat, és felnyomja bennem, én pedig mélyebbre engedem tagjat, egészen a torkomig. Jesszusom, akkora mérete, hogy szinte belefulladok, de imádom. Ütemesen mozgatom a fejem, néha csak végig nyalintok egész hosszán, van mikor csak a makkját izgatom. Jong hirtelen markol a hajamba és húz magához egy szenvedélyes csókba von. Pihegek egy keveset, majd merevedéséhez vezetve a kezem, magamba engedem.

- Ah, istenem, hogy lehetsz ilyen nagy? - Nyögök fel, hátravetve a fejem.. túl gyorsan engedtem magamba, ez rohadtul feszít.
- Tudod, Baby... szedtem pár gyógyszert, de nem hittem, hogy hatni fog. - Nevet fel, közben erősen szorítja a fenekem.
- Mi van? - Körözöm egy kicsit csípőmmel, ezzel is jobban tágítva magam.
- Semmi drágám. - Fordít a hátamra, és erősen belémcsapódik.
- UGH! - Nyöszörgöm, talán kicsit kelletlenül, de nem állítom meg. Lefogja mind két kezem és fejem fölé szorítja, így mozog bennem erőszakosan, ütemesen, mint egy vadállat, én pedig néha fájdalmasan felvisítok, vagy elégedetten nyögök. A könnyeim kicsordulnak az ingertől, de rögtön elapad. Lábaimat dereka köré kulcsolom, ezzel elérve, hogy mélyebbre jusson és elérje a gyönyörközpontomat. Rögtön pulzálni kezdek alul és tagom is megfeszül... ahh. Nem akarok ilyen gyorsan elélvezni.
- Engedh.. el a kezem. - Fújtatom meg-meg akadozva, és hála az égnek, megteszi, így karjaimat is köré tudom vonni, nyakánál fogva közelebb húzom magamhoz. - Dugj meg úgy, ahogy még soha. - Suttogom erotikusan. - Hogy holnap lábra se tudjak állni. - Harapok fülébe. Hangosan felmordul és olyan erősen lök, hogy majd' beleájulok, felsikítva.
- Jongie, elfogok menni! - Húzom végig körmeimet a hátán, ő pedig válaszul gyorsabb tempót vesz fel... már ha ez lehetséges. - Ah! Jesszus! - Adok hangot élvezetemnek.
- Nyúlj magadhoz, Édes. - Leheli fülembe, én pedig teszem amint mond. Lökéseivel egyaránt mozgatom kezemet a péniszemen, várva az orgazmust, mely lassan körül ölel. Kiáltva élvezek a hasamra, JongHyun pedig bár lökés után belém... egyszerűen mennyei érzés, amikor élvezete szétárad bennem. Elégedetten ernyed el a testem, és szerelmesen megcsókolom életem értelmét.
- Ez... isteni volt. - Mosolygok bele mondatomba.
- Igen az. De ügye tudod, hogy holnap tényleg nem tudsz majd lábra állni? - Simítja derekamra kezeit.
- Igen.. - Sóhajtom hangosan. - Bassza meg, és holnap munka van! Ez a te hibád, hülye Dinokutya! - Ütök rá a karjára, durcásan csücsörítve a számat.
- Az enyém? - Döbben meg, de közben vigyorog... aljas dög!
- Te akartál szexelni...
- És ki akarta, hogy úgy farkaljam meg, hogy másnap fel se tudjon állni? - Kuncogja el magát, gyorsan felálva és elrohanva, mert tudja, hogy én már innen nem igen fogok felkelni.
- Minden a te hibád!!! - Kiálltom el magam játékosan.
- CSAK EGY KICSIT! - Vág vissza rögtön... Ez egy köcsög... de imádom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése